iPhonic: iPhone & iPod Touch netwerk

k heb een ideetje voor een (heel) klein en simplistisch appje voor de iphone, maar ben zelf totaal niet onderlegd in de ontwikkeling ervan.

Als er mensen zich geroepen voelen om eens een ideetje te willen uitwerken, dan mag je altijd iets laten weten.

Oh ja, d'er hangt geen finenciële vergoeding aan vast puur voor de lol ;-)

Mvg,
Berry

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik ben wel eens nieuwsgierig naar wat je te vertellen hebt. Ben een beginnende programmer en later deze maand komt er een eerste app van mij in de app. Als deze door de selectie geraakt tenminste.

Hierop reageren

Het appje is bedoeld om snel een woord op te zoeken in een andere taal. Er zijn een vastgesteld aantal talen en per taal een vastgesteld aantal woorden.

Bij aanvang zou je de keuze moeten krijgen of je wil zoeken op taal of op woord.
Kies je een taal, dan krijg je een lijst met alle opgenomen woorden en hun vertaling in die taal. Kies je voor een woord, dan krijg je een lijst met alle opgenomen talen en de vertaling van dat woord in alle talen.

Ik zal proberen in een volgend bericht met wat knip- en plakwerk een visueel voorbeeld te geven van hoe ik voor ogen heb dat de app er zou moeten uitzien.

Misschien dat jij ook iets meer kan vertellen over jouw app ?

Mvg,
Berry

Hierop reageren

Je zou eens moeten kijken naar ipocketTrans een app in de store voor je er aan begint

Gr Erwin

Hierop reageren

RSS

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2010   Gemaakt door iPod Touch

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden