iPhonic: iPhone & iPod Touch netwerk

Ben dol op mijn i phone behalve de pop-up van de sms-jes. Weet er iemand indien je dit kan uitschakelen?

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik denk niet dat het mogelijk is om de SMS pop-ups uit te schakelen. Wat wil je voorkomen: dat de SMS popups verschijnen terwijl je iets anders doet op de iPhone, of je wil ze niet laten verschijnen wanneer je de iPhone niet gebruikt en iemand anders je SMS kan lezen? Enkel voor dat laatste is er een oplossing: code slot gebruiken. Ga naar Instellingen > Algemeen > Codeslot > geef een code in en bevestig het. Zet bij Toon deel van SMS de schuiver op 0. Wanneer je nu een sms binnenkrijgt op het moment dat de iPhone gelocked is, zie je de melding op je scherm dat je een sms hebt gekregen, maar de inhoud is niet te lezen. Die kan je enkel lezen als je de iPhone ontsluit.

Hierop reageren

Neen, is niet mogelijk sorry...

Hierop reageren

ik erger me er ook aan, vind het echt een gebrek aan een anders geweldig toestel. Codeslot werkt wel maar je blijft zien dat er een sms binnenkomt en je ziet ook de naam van de afzender. Heb al flink wat rondgekeken op het web en nog geen oplossing gevonden. Misschien in de 3.0 versie straks?

Hierop reageren

Inderdaad, hopelijk in firmware 3.0. Duimen maar! Ik zou ook graag zien dat ik SMSjes kan doorsturen.

Hierop reageren

In OS3.0 moet je zelfs geen codeslot meer instellen om de voorvertoning van je smsjes uit te zetten ;-)

Hierop reageren

RSS

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2010   Gemaakt door iPod Touch

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden