iPhonic: iPhone & iPod Touch netwerk

Apple kondigde vandaag aan dat de volgende versie van Mac OS X vanaf 28 augustus beschikbaar is in de Apple Stores en via de Apple Authorized Resellers.

Ook kan Mac OS X 10.6 Snow Leopard vanaf nu besteld worden via de online Apple Store.

Mac OS X 10.6 Snow Leopard is het meest geavanceerde besturingssysteem ooit. Het bouwt voort op de Mac OS X traditie en 10.5 Leopard gebruikers kunnen upgraden voor slechts 29 EURO.

Ook Mac OS X 10.6 Snow Leopard server is beschikbaar vanaf 28 augustus

Update Heb je een nieuwe iMac of MacBook gekocht sinds 8 juni, dan kan je upgraden naar Snow Leopard voor € 8,95. Meer info via het Mac OS X Snow Leopard Up-To-Date programma. (Met dank aan Danny voor de link, zie comments)

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

net besteld ;-)

Hierop reageren

me too!

Hierop reageren

Was er ook nergens een regel dat, wanneer je je pc binnen het jaar ofzo had aangekocht, dat je dan maar 9 euro moest betalen? Want ik heb van september een macbook en slechts een tweetal maanden een nieuwe imac. Waar kan je daarover iets terugvinden?

Hierop reageren

Dit kan je via deze link: http://www.apple.com/benl/macosx/uptodate/

Dan betaal je 8,95 €. Je moet je imac sinds juni of zo dan hebben.

Hierop reageren

Apple houdt zich wel degelijk aan de release-datum van 28/8. Net na middernacht kreeg ik een mailtje dat mijn exemplaar van Snow Leopard verstuurd is.

Hierop reageren

Ik ben mijn macbook air aan het installeren met snow leopard
Wel geen upgrade maar clean van opgestart ;-)

Hierop reageren

Ben al op Snow Leopard sinds de GM.

Hierop reageren

RSS

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2010   Gemaakt door iPod Touch

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden